261112

 
Dagen började med att jag steg upp vid sju och tjugo över åtta så cyklade jag till Lina och vi gick till praoen,
juste jag skulle ju säga vars jag praoar också! Jag praoar på hagas äldrecenter, alltså ålderdomshem typ.
Det visade sig att enhetschefen inte hade hunnit planera vad vi skulle göra så vi fick ledigt idag, rätt chill! Men vi väntade en timme, EN TIMME, på att hon skulle prata i telefon osv.. värt. Tycker även att det var dåligt att hon inte kunde ha sagt / mejlat syven om det .. 
 
Aja, for iallafall hem och gjorde lunch och bara tog det lugnt. Lite senare for jag ner på stan och köpte lite julklappar så kom nyss hem! Känns skönt att ha gjort bort den mesta julklappshandligen. 
 
Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, kanske se film. Vi får se helt enkelt, kramar! ♥

KOMMENTARER

INNAN DU KOMMENTERAR:

~ Jag kan se ditt IP-nummer så du är aldrig anonym!
~ Alla bilder på min blogg är tagna om inget annat sägs.
~ Onödiga och kränkande kommentarer raderas.
~ Jag fotar med en Nikon D7000.
~ Ni får gärna följa mig via bloglovi´n så ni inte missar ngt.
Ha det bra! kram ♥



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (bara jag ser)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0