JULKLAPPARNA WEHO

kläder, presentkort, externblixt (♥), bok, one three hill, skrivblock, ljushållare, kuddar, filt osv.
åh så glad jag är, supernöjd med alla julklappar!
 
Julkramar♥

JULAFTON


 
God jul allihopa!
Jag har haft en kanon julafton. Sett på kalle anka såklart och bara myst på med la familia! < stavas de så?
Aja, jättebra dag har det varit iallafall. Hoppas ni också haft det och har det resten av julaftonen!
Lägger upp ett inlägg senare vad jag har fått! Kramar♥

CUPCAKES

 
Cupcakesen jag bakade ikväll. Åh så goda dom blev! Kladdkakemuffins med chokladfrosting, mums.
Se vad duktigt, jag tog till och med kort på dom bara för att lägga upp här. Det börjar lika något!
LOV IMORGON, TAGGAD TILL 1000. Ha de gött!

201212

 
Hej på er!
Sitter och lyssnar på musik, standard. Bakade nyss cupcakes tills avslutningsfikat imorgon, dom blev supergoda!
Snart ska jag slå in de sista julklapparna och efter det blir det nog sova, är jättetrött.
 
Idag var det bad med alla nior. Jag valde spinning före, inte smart med tanke på att jag var så himla trött men 
det gick bra. Skitjobbigt med kul! Efter det badade vi till ca 11 och sen blev det bastu och så, gött!
 
När jag kom hem somnade jag och sov i mer än 4 timmar haha, trött tjej! Skönt var det iallafall.
Ha det bra!♥
 

121212

 
mmmmainstream.
haha måste ju nästan lägga upp en sån här bild jag med. Hade tyvärr luciaträning så missade det..
100 år tills nästa gång right? 
 
Aja, lucia imorgon iallafall! Måste stryka mitt lucialinne och allt det.
Sen måste jag plugga matte med, prov på fredag. SISTA PROVET 2012, yes!
Har även ett läxförhör då men de är nog de sista pluggsakerna i skolan!
 
VILL HA LOV NUUUU!
pusshej!♥
 

UNCOVER

 
Såg denna igår men hann inte lägga upp den men iallafall, så himla grym!
Hon var ju även med i talang 2008 tror jag det var, och vann. Liknar Rihanna dessutom.
Sjuuukt vad hon kan sjunga bra asså! Tänk om man hade en sån röst..
 
IGÅR..
var jag och tränade med Ada efter skolan. Det blev funktionell X-press, kändes en del idag. Efter det körde vi en timmes gym eller något sånt. Skönt att träna iallafall!
Har precis bakat lussekatter/bullar med mammis. myspys.
 
Ha det! ♥
 

ÖNSKELISTA 2012

 
Lite av de jag önskar mig i julklapp!
 
Ska snart äta och sen blir det plugga so och engelska hela kvällen skulle jag tro.
Bland det sista som behöver göras innan lovet så det är väl bara att stå ut!
Kramar♥

WE HOLD ON TIGHT, TO THIS MEMORIES.

Vad har du på dig?

Jag har på mig en vit stickad tröja och ett par svarta jeans.

Hur mår du?

Blandade känslor. Glad över att det snart är lov, julafton och att jag ska fara ner till

göteborg och tillbringa nyår med min finaste. Samtidigt splittrad, stressad och ångestfull. 

Vad önskar du just nu?

Oj, jag önskar mycket saker. Men bland annat att Max vore här och att han inte bodde

så långt bort. Även att min morfar levde, saknar honom så.

 Tumblr_meigkwkkva1rkxdh8o1_500_large

Vad har du ätit idag?

Frukost, skollunch vilket bestod av någon konstig gryta utan kött och fika.

Vad ska du göra imorrn?

Imorgon ska jag plugga och troligen boka ett träningspass.

Vem saknar du?

Min morfar, min pojkvän och Emilia.

 270106_269416229847437_488286175_n_large

Senaste köp?

Tror det var julklappar så kan inte skriva ut vad de var.

Vad skrattade du senast åt?

Tror de var våran NO lärare, haha. Bästa!

Vad grät du senast åt?

En jätterörande video tror jag det va. Brukar inte gråta åt såna saker men den fick mig v

erkligen att bryta ihop totalt. 

Vem sov du med senast?

Max tror jag.

 Tumblr_meidkfqhzd1raly7do1_500_large


Senast sedda film?


Tror att det var "the lycky one". Jättefin film, rekomenterar den verkligen!

Vilken svordom använder du mest?

Försöker att inte svära så mycket men fan skulle jag tro.

Vem var den senaste som ringde dig?

Mamma.

 

Vilken är din favoritfrukt?

Mandarin/klementin eller päron.

 

Vad är du rädd för?

En hel del! Bland annat mörker, ensamhet och att bli lämnad. 

Blir du lätt svartsjuk?

Det beror på, men rätt så.

Tumblr_meij57wheg1rhmxy6o1_500_large

Vart vill du åka just nu?

Utomlands till något varmt ställe, helt klart!

Vad önskar du dig i födelsedagspresent? 

Oj, nästan ett år kvar ju haha. Men kläder och fotoutrustning är alltid något!

Vad för sorts killar faller du för?

Jag faller för omtänksamma killar som verkligen tycker om en för den man är och alltid finns
där för en. Som verkligen bryr sig om en och får en känna dig värdefull. Såklart måste han
ha humor också och snygg klädstil är alltid ett plus!
 
bilder från weheartit.

DAGENS KLÄDSEL

 
Fick ju önskemål om outfit bilder så här kommer två iallafall. Inte roligaste klädseln idag menmen!

ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU

 
Fick en ljusslinga av mamma idag, blev jättefint!

JULPYNT

1:a december igår vilket innebär julpyntande, chokladkalender, julkalendern och massa mys!
 
Idag har jag varit och köpt julklappar med mamma sen fikade vi på barista, myspys.
Nästan köpt alla julklappar nu, känns bra! Såg nyss julkalendern iallafall, inte den bästa enligt mig men den kanske blir bättre efter några avsnitt. vad tycker ni om den?
 
Om en stund blir det mer pluggande. Hare!

RSS 2.0