261112

 
Dagen började med att jag steg upp vid sju och tjugo över åtta så cyklade jag till Lina och vi gick till praoen,
juste jag skulle ju säga vars jag praoar också! Jag praoar på hagas äldrecenter, alltså ålderdomshem typ.
Det visade sig att enhetschefen inte hade hunnit planera vad vi skulle göra så vi fick ledigt idag, rätt chill! Men vi väntade en timme, EN TIMME, på att hon skulle prata i telefon osv.. värt. Tycker även att det var dåligt att hon inte kunde ha sagt / mejlat syven om det .. 
 
Aja, for iallafall hem och gjorde lunch och bara tog det lugnt. Lite senare for jag ner på stan och köpte lite julklappar så kom nyss hem! Känns skönt att ha gjort bort den mesta julklappshandligen. 
 
Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, kanske se film. Vi får se helt enkelt, kramar! ♥

WHERE DID I GO WRONG

 
Hittade lite saker på skyltsöndagen, mest julklappar/små behövliga saker så de va bra!
Sen var det träna som gällde, vi var där i två timmar tror jag de var och de va riktigt skönt att träna.
När jag kom hem åt jag middag och nu sitter jag bara och lyssnar på musik och ska nog snart se film.
Bra söndag!
 
Imorgon är det prao som gäller. Vars jag ska praoa får ni se imorgon! Taggad chey iallafall.
 
Btw, har ändrat bredden på inläggen så nu blir det större bilder i framtiden, kanon!

~

Bildbrist! 
 
Fick bli en fyverkeribild från förra året eller året inan de, vet inte riktigt. Taget med min gamla kamera så bilden är inte så bra men den får duga!
 
Idag hade jag tyskaprov, tror de gick helt okej iallafall. Just nu pratar jag med min fina och sen blir de öva inför talet (svenskaredovisning) som jag ska ha på måndag. Neeeervös! Aja, men de löser sig säkert.
Har typ inget speciellt att skriva så mina inlägg blir riktigt tråkiga :( .. Kommer troligen bli bättre på lovet och när de lugnat ner sig lite med plugget och de!
 
Puss hare!
 

DETAILS


 
 
Tog lite snabba bilder för kanske en vecka sedan eller något. Detta är alltså lite smådetaljer på min övervåning. 
Vill ni ha bättre bilder på hur jag bor osv så är de bara att säga till. Vi kommer däremot göra om en hel del så kanske roligare att jag lägger upp bilderna när allt är klart, får se!
 
Idag har jag iallafall haft två prov och fått tillbaka ett. Kemi och engelska läsförståelse var det, tror att det gick rätt bra. Kändes som det iallafall. Fick även tillbaka ett matteprov, helt okej gick det med! Ikväll blir det bio med några fina vänner, och breaking dawn ska vi se såklart! Hoppas den är bra, dom flesta som har sett den har ju sagt att den var bra så.
 
Har någon av er sett den? Vad tyckte ni isåfall om den? Kommentera!
 
Just nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik och ska snart börja plugga lite tyska, prov på onsdag. Imorgon ska alla 9or på min skola på gymnasievalet tror jag de heter. Så det blir sovmorgon till 10.00 och slutar rätt tidigt också, härligt!
 
Puss♥

141112

 
två bilder jag tog för någon dag sen.
 
Skola idag som vanligt då. Ett nationellt prov i engelska, ett musikprov och en inlämning. Gick inte alls bra på nationella däremot musiken tror jag gick rätt bra! Ikväll ska jag börja plugga lite kemi och sen får vi se vad som händer. Ska försöka sova tidigt också, vilket inte lär gå så bra menmen!
 
Tråkigt inlägg men har egentligen inget att skriva om, eftersom mitt liv just nu består av skola och när jag kommer hem plugg eller träning så. Så har ingen direkt inspiration.
 
Ge gärna förslag på vad jag kan blogga om!
Dagens klädsel/mer bilder/hiss&diss eller jag vet inte, kommentera!
 
kramar♥

111112

Dålig kvalla på bilden men gillar den ändå på något sätt. Kanske redan lagt upp den? dunno.
 
Tillbringade iallafall gårkvällen hos Agnes men några andra härliga pers, riktigt bra kväll!
På dagens så var jag på gymmet med Ada, körde verkligen hårdträning så de var riktigt skönt! 1 timmes kondition sen 1 timmes styrka, riktigt jobbigt. Idag har jag inte gjort så mycket, har firat pappa såklart, eftersom det är farsdag vilket troligen dom flesta redan vet. Men iallafall Grattis igen världens bästa pappa, älskar dig! 
 

Digestivetårta och presenter, mysig söndag! Efter det blev det plugga matte till provet imorgon och ska även börja plugga musik tills på ondag, då vi har två prov till. Ett musikprov och ett np i engelska. 
 
Har även hunnit prata en bra stund med älsklingen, saknar honom så grymt mycket!
Om ca 45 dagar får vi träffas igen, underbart. 
 
Ha de la gött!

I COULDN'T EVEN SEE IT

 
 Ursäkta den dåliga uppdateringen men har haft mycket plugg osv i veckan så har inte hunnit! Har även 2 prov och ett nationellt prov nästa vecka så lär inte hinna blogga mycket då heller menmen. 
 
Hade iallafall engelskaprov idag. Tror att det gick rätt så bra iallafall, kändes som de iallafall. Satt hela gårkvällen och pluggade så borde bli rätt bra. Hade även feber igårkväll så hade riktigt ont i huvudet och hela jag var helt slö typ men imorse hade jag ingen feber så kunde gå till skolan ändå! 
 
Efter skolan for jag på stan med Tilda och Märta för att Märta skulle kolla prao och jag ville bara kolla runt lite typ. Sen träffade jag på Ada med så vi åkte hem tillsammans. Efter det åt jag lite snabbt sen vidare till gitarren, gick bara fin fint. Ikväll blir det att plugga till hkprov imorgon och tyskaläxa. Ska även träffa Ada en snabbis och bara snacka, mys!
 
Hare gött ♥

021112

 
Ursäkta att jag inte bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp!
På måndag kom min pojkvän Max hit från göteborg och stannade tills idag. Så jag har umgåtts med honom m.fl och haft det riktigt bra! Idag träffade jag även min vän Petter som bor i örebro men var här hos sin bror den här veckan så det var himla roligt att träffa honom med!
 
Mitt lov har varit superbra hittils, tack till alla underbara som gjort lovet perfekt!
Imorgon ska jag plugga vilket inte kommer bli lika roligt men det måste göras. Jag vill även träna vilket jag inte kunnat/hunnit göra på flera dagar, så vi får se om jag hinner det med.
 
Ha det bra!

RSS 2.0