DETAILS


 
 
Tog lite snabba bilder för kanske en vecka sedan eller något. Detta är alltså lite smådetaljer på min övervåning. 
Vill ni ha bättre bilder på hur jag bor osv så är de bara att säga till. Vi kommer däremot göra om en hel del så kanske roligare att jag lägger upp bilderna när allt är klart, får se!
 
Idag har jag iallafall haft två prov och fått tillbaka ett. Kemi och engelska läsförståelse var det, tror att det gick rätt bra. Kändes som det iallafall. Fick även tillbaka ett matteprov, helt okej gick det med! Ikväll blir det bio med några fina vänner, och breaking dawn ska vi se såklart! Hoppas den är bra, dom flesta som har sett den har ju sagt att den var bra så.
 
Har någon av er sett den? Vad tyckte ni isåfall om den? Kommentera!
 
Just nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik och ska snart börja plugga lite tyska, prov på onsdag. Imorgon ska alla 9or på min skola på gymnasievalet tror jag de heter. Så det blir sovmorgon till 10.00 och slutar rätt tidigt också, härligt!
 
Puss♥

KOMMENTARER
ALICIA FRANZÉN

Fin blogg! :)

2012-11-19 | 17:11:22
URL: http://aliciafranzen.blogg.see

INNAN DU KOMMENTERAR:

~ Jag kan se ditt IP-nummer så du är aldrig anonym!
~ Alla bilder på min blogg är tagna om inget annat sägs.
~ Onödiga och kränkande kommentarer raderas.
~ Jag fotar med en Nikon D7000.
~ Ni får gärna följa mig via bloglovi´n så ni inte missar ngt.
Ha det bra! kram ♥



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (bara jag ser)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0