I COULDN'T EVEN SEE IT

 
 Ursäkta den dåliga uppdateringen men har haft mycket plugg osv i veckan så har inte hunnit! Har även 2 prov och ett nationellt prov nästa vecka så lär inte hinna blogga mycket då heller menmen. 
 
Hade iallafall engelskaprov idag. Tror att det gick rätt så bra iallafall, kändes som de iallafall. Satt hela gårkvällen och pluggade så borde bli rätt bra. Hade även feber igårkväll så hade riktigt ont i huvudet och hela jag var helt slö typ men imorse hade jag ingen feber så kunde gå till skolan ändå! 
 
Efter skolan for jag på stan med Tilda och Märta för att Märta skulle kolla prao och jag ville bara kolla runt lite typ. Sen träffade jag på Ada med så vi åkte hem tillsammans. Efter det åt jag lite snabbt sen vidare till gitarren, gick bara fin fint. Ikväll blir det att plugga till hkprov imorgon och tyskaläxa. Ska även träffa Ada en snabbis och bara snacka, mys!
 
Hare gött ♥

KOMMENTARER
emma ~ sjufoto! ★

sv: Ja, det är fint här med. :D

2012-11-09 | 16:11:10
URL: http://sjufoto.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

~ Jag kan se ditt IP-nummer så du är aldrig anonym!
~ Alla bilder på min blogg är tagna om inget annat sägs.
~ Onödiga och kränkande kommentarer raderas.
~ Jag fotar med en Nikon D7000.
~ Ni får gärna följa mig via bloglovi´n så ni inte missar ngt.
Ha det bra! kram ♥



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (bara jag ser)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0