111112

Dålig kvalla på bilden men gillar den ändå på något sätt. Kanske redan lagt upp den? dunno.
 
Tillbringade iallafall gårkvällen hos Agnes men några andra härliga pers, riktigt bra kväll!
På dagens så var jag på gymmet med Ada, körde verkligen hårdträning så de var riktigt skönt! 1 timmes kondition sen 1 timmes styrka, riktigt jobbigt. Idag har jag inte gjort så mycket, har firat pappa såklart, eftersom det är farsdag vilket troligen dom flesta redan vet. Men iallafall Grattis igen världens bästa pappa, älskar dig! 
 

Digestivetårta och presenter, mysig söndag! Efter det blev det plugga matte till provet imorgon och ska även börja plugga musik tills på ondag, då vi har två prov till. Ett musikprov och ett np i engelska. 
 
Har även hunnit prata en bra stund med älsklingen, saknar honom så grymt mycket!
Om ca 45 dagar får vi träffas igen, underbart. 
 
Ha de la gött!

KOMMENTARER
linah

fin bild!

2012-11-12 | 03:37:09
URL: http://linaheve.devote.se
Ksenia

har skickat en invite till dig nu, kolla din mejl! / Ksenia

2012-11-12 | 16:06:30
URL: http://nattstad.se/ksenias

INNAN DU KOMMENTERAR:

~ Jag kan se ditt IP-nummer så du är aldrig anonym!
~ Alla bilder på min blogg är tagna om inget annat sägs.
~ Onödiga och kränkande kommentarer raderas.
~ Jag fotar med en Nikon D7000.
~ Ni får gärna följa mig via bloglovi´n så ni inte missar ngt.
Ha det bra! kram ♥



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (bara jag ser)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0