141112

 
två bilder jag tog för någon dag sen.
 
Skola idag som vanligt då. Ett nationellt prov i engelska, ett musikprov och en inlämning. Gick inte alls bra på nationella däremot musiken tror jag gick rätt bra! Ikväll ska jag börja plugga lite kemi och sen får vi se vad som händer. Ska försöka sova tidigt också, vilket inte lär gå så bra menmen!
 
Tråkigt inlägg men har egentligen inget att skriva om, eftersom mitt liv just nu består av skola och när jag kommer hem plugg eller träning så. Så har ingen direkt inspiration.
 
Ge gärna förslag på vad jag kan blogga om!
Dagens klädsel/mer bilder/hiss&diss eller jag vet inte, kommentera!
 
kramar♥

KOMMENTARER
emilia berglund

Dagens klädsel:)
Funderat på vilket gymnasie du ska gå?:)<3

2012-11-14 | 21:30:59
URL: http://emiliabeerglund.blogg.se
Amanda Cleréus

åh, fint!

2012-11-18 | 11:50:06
URL: http://amandaclereus.blo.gg/

INNAN DU KOMMENTERAR:

~ Jag kan se ditt IP-nummer så du är aldrig anonym!
~ Alla bilder på min blogg är tagna om inget annat sägs.
~ Onödiga och kränkande kommentarer raderas.
~ Jag fotar med en Nikon D7000.
~ Ni får gärna följa mig via bloglovi´n så ni inte missar ngt.
Ha det bra! kram ♥



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (bara jag ser)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0