WHERE DID I GO WRONG

 
Hittade lite saker på skyltsöndagen, mest julklappar/små behövliga saker så de va bra!
Sen var det träna som gällde, vi var där i två timmar tror jag de var och de va riktigt skönt att träna.
När jag kom hem åt jag middag och nu sitter jag bara och lyssnar på musik och ska nog snart se film.
Bra söndag!
 
Imorgon är det prao som gäller. Vars jag ska praoa får ni se imorgon! Taggad chey iallafall.
 
Btw, har ändrat bredden på inläggen så nu blir det större bilder i framtiden, kanon!

KOMMENTARER

INNAN DU KOMMENTERAR:

~ Jag kan se ditt IP-nummer så du är aldrig anonym!
~ Alla bilder på min blogg är tagna om inget annat sägs.
~ Onödiga och kränkande kommentarer raderas.
~ Jag fotar med en Nikon D7000.
~ Ni får gärna följa mig via bloglovi´n så ni inte missar ngt.
Ha det bra! kram ♥



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (bara jag ser)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0