021112

 
Ursäkta att jag inte bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp!
På måndag kom min pojkvän Max hit från göteborg och stannade tills idag. Så jag har umgåtts med honom m.fl och haft det riktigt bra! Idag träffade jag även min vän Petter som bor i örebro men var här hos sin bror den här veckan så det var himla roligt att träffa honom med!
 
Mitt lov har varit superbra hittils, tack till alla underbara som gjort lovet perfekt!
Imorgon ska jag plugga vilket inte kommer bli lika roligt men det måste göras. Jag vill även träna vilket jag inte kunnat/hunnit göra på flera dagar, så vi får se om jag hinner det med.
 
Ha det bra!

KOMMENTARER
emma ~ sjufoto! ★

sv: tack så mycket! Fina bilder du med! :D
Är allt bra med dig?

2012-11-04 | 10:27:35
URL: http://sjufoto.blogg.se
Pernilla Mårtensson

Tack, detsamma vännen <3

2012-11-04 | 21:38:56
URL: http://pernillaam.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

~ Jag kan se ditt IP-nummer så du är aldrig anonym!
~ Alla bilder på min blogg är tagna om inget annat sägs.
~ Onödiga och kränkande kommentarer raderas.
~ Jag fotar med en Nikon D7000.
~ Ni får gärna följa mig via bloglovi´n så ni inte missar ngt.
Ha det bra! kram ♥



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (bara jag ser)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0