201212

 
Hej på er!
Sitter och lyssnar på musik, standard. Bakade nyss cupcakes tills avslutningsfikat imorgon, dom blev supergoda!
Snart ska jag slå in de sista julklapparna och efter det blir det nog sova, är jättetrött.
 
Idag var det bad med alla nior. Jag valde spinning före, inte smart med tanke på att jag var så himla trött men 
det gick bra. Skitjobbigt med kul! Efter det badade vi till ca 11 och sen blev det bastu och så, gött!
 
När jag kom hem somnade jag och sov i mer än 4 timmar haha, trött tjej! Skönt var det iallafall.
Ha det bra!♥
 

KOMMENTARER

INNAN DU KOMMENTERAR:

~ Jag kan se ditt IP-nummer så du är aldrig anonym!
~ Alla bilder på min blogg är tagna om inget annat sägs.
~ Onödiga och kränkande kommentarer raderas.
~ Jag fotar med en Nikon D7000.
~ Ni får gärna följa mig via bloglovi´n så ni inte missar ngt.
Ha det bra! kram ♥



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (bara jag ser)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0