BESKRIVNING!

 
Det här är då jag, Caroline! Jag är en 15 årig tjej som bor i umeå och går alltså sista året i grundskolan.
På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, fotar, dansar, är med kompisar och mycket mer!
 
Alla bilder är tagna av mig om inget annat sägs så snälla kopiera inte. Jag har iallafall haft flera bloggar innan men har tröttnat efter ett tag men nu ska jag försöka hålla kvar vid den här bloggen ett tag iallafall, vi får väl se hur det går. Följ gärna bloggen via bloglovin också! 
 
Hoppas ni kommer gilla bloggen, kanske inte uppdaterar riktigt varje dag men vi får väl se, ha det bra!

KOMMENTARER

INNAN DU KOMMENTERAR:

~ Jag kan se ditt IP-nummer så du är aldrig anonym!
~ Alla bilder på min blogg är tagna om inget annat sägs.
~ Onödiga och kränkande kommentarer raderas.
~ Jag fotar med en Nikon D7000.
~ Ni får gärna följa mig via bloglovi´n så ni inte missar ngt.
Ha det bra! kram ♥



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (bara jag ser)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0