STAY WITH ME

 
Idag var jag hemma från skolan vilket jag även var igår pga att min morfar tog i förrgår. Vi var väldigt tajta så det gör ont att förlora en sånn viktig person. Så jag har knappt sovit något i natt, en timme totalt skulle jag tro. Just nu känns det som min hjärna är helt fucked up och jag kan knappt tänka klart. Får se om jag går till skolan imorgon, ska försöka fara iallafall. 
 
Det enda jag har gjort idag är typ pluggat medan min hjärna va lite pigg iallafall och annars har jag mest lyssnat på musik och tänkt en del. Funderar på om jag ska fara ut och springa nån kilometer ikväll också bara för att man rensar tankarna så bra då, får se helt enkelt. Hare!

KOMMENTARER
Johannna

menåå, älskade vän! saknade dig idag och igår.. hoppas du kommer imorgon så ska du få ett stoooor bamsekram!! hoppas du vet att du alltid kan prata med mig<3

2012-10-03 | 18:25:55
URL: http://themilkman.webblogg.se
Lina

Åh gud va tråkigt!:(( finns gumman!<33

2012-10-05 | 09:21:08
URL: http://thenameislina.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

~ Jag kan se ditt IP-nummer så du är aldrig anonym!
~ Alla bilder på min blogg är tagna om inget annat sägs.
~ Onödiga och kränkande kommentarer raderas.
~ Jag fotar med en Nikon D7000.
~ Ni får gärna följa mig via bloglovi´n så ni inte missar ngt.
Ha det bra! kram ♥



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (bara jag ser)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0