YOU DONT REALLY CARE

 
Lördag idag, underbart!
Är glad idag och mår prima. Jag har egentligen inte gjort så mycket idag,
fotat lite frostbilder (kan visa sen nån gång), varit på strömpilen (ett köpcentrum typ) och bara tagit det lugnt.
Härlig dag iallfall. Ikväll blir det nog bara ta det lugnt och se nån film skulle tro, om jag inte hittar på något annat!
 
FREDAG
Tänkte berätta lite om vad jag gjorde på fredagen också, alltså igår.
Först var jag i skolan, for hem efter lunch pga att jag hade ont i huvudet, var yr och mådde allmänt dåligt.
När jag kom hem sov jag ett par timmar och var fortfarande lika yr och hade änny mer ont i huvudet,
men sen tog jag en ipren och det blev lite bättre iallafall.
 
Senare på kvällen for jag och bowlade med några kompisar och efter det gick jag och Ada ut på en
kvällspromenad. Riktigt mysigt! När vi kom hem satt vi bara och snackade och åt chips. Bra kväll helt enkelt!
 
Ha en bra lördag!

KOMMENTARER

INNAN DU KOMMENTERAR:

~ Jag kan se ditt IP-nummer så du är aldrig anonym!
~ Alla bilder på min blogg är tagna om inget annat sägs.
~ Onödiga och kränkande kommentarer raderas.
~ Jag fotar med en Nikon D7000.
~ Ni får gärna följa mig via bloglovi´n så ni inte missar ngt.
Ha det bra! kram ♥



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (bara jag ser)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0