YOU LEFT ME WITHOUT SAYING GOODBYE

 
HÖÖÖSTLOV!
Äntligen är det höstlov! Så himla härligt asså.
Idag har jag iallafall städat och varit och gymmat med bästa Ada. Köttade verkligen så det var gött!
Ikväll skulle jag egentligen farit till en kompis men jag sov inte så bra inatt så bestämde mig för att stanna hemma istället. Så ikväll blir det bara pingles och jag, men det funkar det med.
 
Imorgon blir det stan med Ada och sen kanske vi ska fota så det blir säkert trevligt!
 
Ha en bra kväll allihopa! ♥

KOMMENTARER
Becka [fotoblogg]

Så fina bilder.

2012-10-28 | 18:18:10
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

INNAN DU KOMMENTERAR:

~ Jag kan se ditt IP-nummer så du är aldrig anonym!
~ Alla bilder på min blogg är tagna om inget annat sägs.
~ Onödiga och kränkande kommentarer raderas.
~ Jag fotar med en Nikon D7000.
~ Ni får gärna följa mig via bloglovi´n så ni inte missar ngt.
Ha det bra! kram ♥



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (bara jag ser)

BLOGG/HEMSIDA

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0