YOU LEFT ME WITHOUT SAYING GOODBYE

 
HÖÖÖSTLOV!
Äntligen är det höstlov! Så himla härligt asså.
Idag har jag iallafall städat och varit och gymmat med bästa Ada. Köttade verkligen så det var gött!
Ikväll skulle jag egentligen farit till en kompis men jag sov inte så bra inatt så bestämde mig för att stanna hemma istället. Så ikväll blir det bara pingles och jag, men det funkar det med.
 
Imorgon blir det stan med Ada och sen kanske vi ska fota så det blir säkert trevligt!
 
Ha en bra kväll allihopa! ♥

RIGHT FROM THE START


Två ganska fula bilder men vad tycker ni?
svart / vitt? 
 
DAGEN:
Dagen har varit rätt chill. Vid kl. 8.00 gick bussen till dragonskolan (ett gymnasium) där fick vi veta lite vad dom gör på teknikprogrammet osv. Vi åt även lunch där. Sen åkte vi till något företag som heter typ GE och dom visade oss runt där osv, inte så intressant men. Slutade 15.30 sen for jag hem. 
Inte så mycket mer som har hänt egentligen, rätt bra dag ändå!
 
IMORON ÄR DE FREDAG, WEHÅ!
Dock ska jag på min morfars begravning så det kommer bli riktigt jobbigt menmen.
Det kommer säkert gå bra hur som helst.
 
ha de gött!
 

FRÅGA

Elin

redigerar du dina bilder? bilderna är grymt fina iallafall!:)

 

svar: Ja det gör jag, dock inte så mycket men ändrar kontraster, färgkurvor, mättnadskurvor osv!

och tack så mycket! :)


I'LL TRY TO FEEL AGAIN

 
Tja!
Allmänt lång dag men hade ett läxförhör osv. Just nu sitter jag och skypar med en kompis, trevligt trevligt!
Har inte så mycket mer att säga egentligen, så ni får ha det så bra! cya

I GOT OVER YOU

 
Hej på er!
Tänkte berätta lite om vad jag har gjort idag. Inget intressant egentligen men för att det ska vara lite vardag
med i bloggen så kan jag väl skriva några meningar iallafall. Jag har varit i skolan som vanligt och när jag kom
hem så började jag redigera lite bilder och skypade osv, mysigt! Musik i hörlurarna också såklart.
Allmänt helt okej dag, hade även engelskaprov vilket jag tror gick helt okej. 
 
Kramar!

ALL I CAN BREATHE IS YOUR LIFE


Fotade lite fortbilder i helgen, inte så jättenöjd med bilderna men dom får duga!
Fler bilder kommer upp sen!

now there's nothing more to believe

 
Svartvitt / färg?
Kommentera vad ni tycker!

IT'S TIME TO SAY GOODBYE

 
 
Två bilder på fina Märta. 

21 OKTOBER

 
Hey!
Idag har jag inte gjort så mycket. Skrivit lite på en idrottsuppgift som ska va klar imorgon och vid 15 for jag
till Linnea och bakade till i morgon med henne och Märta! Vi ska stå i cafeterian så det blir säkert bra!
Börjar 9.30 och slutar 14.00, chill! Om nu någon som läser bloggen går på hagaskolan så kom och köp vettja!
Vi bakade maränger, chokladmaränger, kladdkakemuffins och färgglada chokladbollar, mums.
 
Kom iallafall hem för ett tag sen och har precis ätit middag. Nu blir det att fortsätta skriva på idrottsuppgiften
och sen blir det nog bara mys framför tvn. Ha den bra kväll!

YOU DONT REALLY CARE

 
Lördag idag, underbart!
Är glad idag och mår prima. Jag har egentligen inte gjort så mycket idag,
fotat lite frostbilder (kan visa sen nån gång), varit på strömpilen (ett köpcentrum typ) och bara tagit det lugnt.
Härlig dag iallfall. Ikväll blir det nog bara ta det lugnt och se nån film skulle tro, om jag inte hittar på något annat!
 
FREDAG
Tänkte berätta lite om vad jag gjorde på fredagen också, alltså igår.
Först var jag i skolan, for hem efter lunch pga att jag hade ont i huvudet, var yr och mådde allmänt dåligt.
När jag kom hem sov jag ett par timmar och var fortfarande lika yr och hade änny mer ont i huvudet,
men sen tog jag en ipren och det blev lite bättre iallafall.
 
Senare på kvällen for jag och bowlade med några kompisar och efter det gick jag och Ada ut på en
kvällspromenad. Riktigt mysigt! När vi kom hem satt vi bara och snackade och åt chips. Bra kväll helt enkelt!
 
Ha en bra lördag!

THE WIND IS SO SOFT

 
 
På bilden: Märta och Tilda.
 
Kom nyss hem från skolan och om en timme blir det gitarr!
Rätt dryg dag men fredag imorgon, kommer bli super hoppas jag.
Ha det bäst!

I LOOK AT THE BURNING SKY

 
Sitter och övar på min gitarrläxa och pratar lite på skype. Första kvällen utan läxor, så himla skönt!
Ska lyssna på lite musik nu, kram på er!

HERE WITHOUT YOU BABY

 
 
Två bilder på fina Tilda. Även dom från fotograferingen i helgen.
Just nu sitter jag i skolan och ska strax ha studietid, har egentligen inget att göra men ska nog plugga lite
glosor och matte skulle jag tro.
 
Uppdarerar mer när jag kommer hem, hare bra!

KÄNN INGEN SORG FÖR MIG GÖTEBORG

 
Modell: Märta G.
 
Ursäkta att jag inte har bloggat på ett tag men har inte hunnit redigera några bilder än men här är iallafall 
två bilder från i helgen då jag, Märta och Tilda fotade. Jag tycker nästan de här två bilderna liknar skivomslaget
till Håkan Hellström därav rubriken. 
 
Nu blir det plugga sen gå en prommis med Ada om jag hinner, cya!

-

 

gitarrläxa och en egopic från idag.

 

bild från i tisdags & en bild från idrotten idag. (sprang i skogen)

Hej! Kom nyss hem från gymmet. Var där med min fina vän Ada.

Köttade riktigt idag och det var superskönt att träna!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och äter hallon, kärlek asså.

Snart ska hag även öva lite på gitarrläxan.

Kram på er!

 


101012

 
Kom hem för en liten stund sen. Vi slutade 13.10 pga reflektionsdag eller något, chill!
Sista lektionen var idrott, konditionstest eller något. Sprang i lera och sjönk ner typ 20 cm, mys.
Hade även tyskaprov idag, gick nog helt okej skulle jag tro.
 
Ikväll kanske jag ska fara och gymma får se, var riktigt längesen eftersom jag inte hunnit pga en massa
plugg och förkylningen osv. Annars får det blir i helgen, vi får se helt enkelt!
 
Ha det bäst!
 

BIOLOGIPROV

Just nu har jag hål, sen har jag biologiprov. Hoppas det går bra!
Efter skolan blir det att vara med en kompis och sen plugga, cya.
 
 

STAY WITH ME

 
Idag var jag hemma från skolan vilket jag även var igår pga att min morfar tog i förrgår. Vi var väldigt tajta så det gör ont att förlora en sånn viktig person. Så jag har knappt sovit något i natt, en timme totalt skulle jag tro. Just nu känns det som min hjärna är helt fucked up och jag kan knappt tänka klart. Får se om jag går till skolan imorgon, ska försöka fara iallafall. 
 
Det enda jag har gjort idag är typ pluggat medan min hjärna va lite pigg iallafall och annars har jag mest lyssnat på musik och tänkt en del. Funderar på om jag ska fara ut och springa nån kilometer ikväll också bara för att man rensar tankarna så bra då, får se helt enkelt. Hare!

Don't wake me cause I'm dreaming, Of angels on the moon.

 

021012

 
 
Alla bilder är tagna av mig så kopiera inte!

BESKRIVNING!

 
Det här är då jag, Caroline! Jag är en 15 årig tjej som bor i umeå och går alltså sista året i grundskolan.
På fritiden spelar jag gitarr, sjunger, fotar, dansar, är med kompisar och mycket mer!
 
Alla bilder är tagna av mig om inget annat sägs så snälla kopiera inte. Jag har iallafall haft flera bloggar innan men har tröttnat efter ett tag men nu ska jag försöka hålla kvar vid den här bloggen ett tag iallafall, vi får väl se hur det går. Följ gärna bloggen via bloglovin också! 
 
Hoppas ni kommer gilla bloggen, kanske inte uppdaterar riktigt varje dag men vi får väl se, ha det bra!

RSS 2.0